Thursday, March 5, 2009

TandaTanya


pErs0aaalan dlm otak aku kala aku mEnulih bel0g ini...
  1. ada sapew2 rjIn nk offer diri tulun samp00kn rmbut aku x? mls nyer nk pi b'diri dlm bathr00m 2 lm2
  2. sayang aku ngh mrhkn aku lg ker??
  3. cm na nk puj0k dia neh??
  4. biler saIment pr0fessi0nal sTudies aku neh nk siap?? intr0 p0n xlepas2 lg...nex wek dh sUbmit
  5. cm na aku nk sttlekan keje 2 cepat2??
  6. biler aku nk start wat pr0p0sal mathEmatics mr L0h pek Hong yg kucIntai tuh??
  7. biler aku nk start wat rEs0uce pack DNt??..nEx wek dh kne prEsent..
  8. biler aku nk pk tj0k rEsearch pHysical Edu neh??.. lec d0k membebel...membebel...membebel..
  9. exam physical Edu nek s0klan per??
  10. aku nk dInner pa mlm neh??
  11. bil tenet aku mak nk tulun bayaq ker??
  12. pi kenduri yus nnt nk pkaI bju pa??
  13. aku nk ajak sapa pi knduri dia??
  14. biler plak aku nk kawen??
  15. aku kawEn ngn sapa nnt??
  16. sok ngundI jpp, aku nk pngkah sapew??
  17. kuI bpe aku nk g ngUndi??
  18. bju aku kt ampaian dh kering ke bl0m???
  19. pa hal bdn aku sUam2 jew, dEmam galak2 kew??
  20. mn plak r hilang kamUs aku neh??? mic0ll x jwb plak..
  21. asal byk sgt s0alan dlm 0tak aku??
  22. nk list bpe byk lgi?? ada lg kew s0alan yg aku x tulih???

buleh kew pk sumer benda alah neh dlm 1 ms????????
hid0p neh mmg pnuh tnda tnya...

No comments: