Monday, March 30, 2009

Dadih Sedap

khas buat cik paah-my rumet

Wanita ni & sesangat bz ngn plbgai komitment
-jaga laki
-jaga aku
-mengendalikan bisnes2++ jahet manik, p'nigaan kepek,p'niagaan dadih
(mungkin akn wujud lg p'niagaan len sok2 lusa)
-melaksanan tgas sbgai studnts

0k2 aku bkn nk cte psl dia p0n
aku nk cte psl dadih dia r
kt len nyer adalah iklan
(buley aku mkn dadih free tiap2 hr cm gni)... ahahaha


sedap 0000
sehinggit 1..
ada 2 perisa dlm 1 cup
yg ni perisa choc ngn jgung
ikot pd p'mintaan r dia nyer perisa

zoom ckit... ni ha,,, siap ada coklat rice g2..
ntah x tau nyebut aku klu yg kaler2 g2 pnggil per

ada free gift k klu ble
sudu ngn bekas dadih
bekas 2 buley r reuse
wat tabung kew
bekas simpn jrum kew
simpn paper yg sepadanan ngn nyer r
sedap maaa
gebu2 cm tuan dia
hahaha
bek utok tulang
dia letak bhn rhsia ckit
~~ngeee~


No comments: